bugün

kaiser chiefs

ayda yılda bir, iki tane parçalarını dinlerim ve sürekli "kayzır çiivs!" diyesim gelir.

çok güzel değil mi telaffuzu?

futbolda "gılasgov rencırs" neyse müzik gruplarında da "kayzır çiivs" odur!
© copyright 2005 - 2026