ramazanda kilo almak

her ramazan da başıma gelen. ramazan' in en sevmediğim tarafı da zaten yiyip yatma olayı e sahurda bunu nasıl yapacaksın? normalde uykudan 2 saat önce birşey yememek lazım ama bunu ramazan da yapmak demek 5 gibi uyumak demek mümkün değil
muhtemelen kilo almışımdır bunun birkaç sebebini kendimce sıraladım:
1. hani uzmanlar diyor ya ilkin çorbanizi yiyin sonra birau bekleyin öyle ana yemeğe geçin. onu ne kadar uygulamaya koymaya çalışsam da softadaki diğer kişiler direkt devam edince ben de hemen ana yemeğe geçiyorum sanki arkamizdan atlı geliyor. buna ilaveten yeterli su icmedigimi farkettim.

2. akşam spora çıkmamak. vücut özledi sporu. ama ramazanda spor yapan az kişi var, yapanlara da tebrikler

3. ben beyaz ekmek yiyen biri değilim,sırf şeker, ama ramazan ' da güzel oluyor pide yemek. ayriyeten sürekli tatlı alıyor bizimkiler. normalde de hergün tatlı yiyen biri değilim ve aslında vücudun ihtiyacı da yok. Çoğu aile gibi aslında ramazan belki de amacının dışında kalıyor bizde, bir gelenek gibi daha çok
© copyright 2005 - 2026