bugün

beşiktaş

BEN FENERBAHÇELiYiM AMA YiNE DE BEŞiKTAŞ iYi BiR TAKIM. BEŞiKTAŞ, TAN BEKLEDiĞiMiZ SAHAYA ÇIKIP iYi BiR TAKIM OLDUĞUNU GÖSTERMESi.
© copyright 2005 - 2026