bugün

crown cola

3-4 sene önce ki tadı olsa Coca Cola Zero'dan bile iyi derdim ama şuan rezalet. Dünyanın en güzel kolasıyken Le Cola kadar kötü bir kolaya dönüştürdüler...
© copyright 2005 - 2026