bugün

edirne

Öğrenci olduğum şehir 3.seneden sonra kabak tadı verir insanı iyi ve moderndir her yerde rahatlıkla içebilirsiniz kızlar rahat ve özgürdür daha bişey yazmaya gerek yok yazın gelmeyin ama.
© copyright 2005 - 2026