bugün

undertale

Torielden ayrılma sahnesinde gözyaşlarımı tutamadım(biraz mübâla oldu ama) gerçekten baya üzüldüm kapıdan geçesim gelmedi ama devamını çok merak ettiğim için kapıdan geçtim ama bir yandan pişmanlık ta bastırdı. Neyse o zaman torielin izinden gidelim bakalım.
© copyright 2005 - 2026