edirne

ilk geldiğimde çok sevip beğendiğim mini mini bir şehir iken artık sevmiyor hatta nefret düzeyine varan karmaşıklık yaşıyorum.

Gideceğim senden en kısa zamanda.
© copyright 2005 - 2026