bugün

android emulator

Bluestacks uygulamasını ben de kullanmıştım. Telefonsuz kaldığım üç aylık süre boyunca her türlü ihtiyacımı karşılamıştı. Diğerlerini hiç denemediğim için yorum yapamam ama bluestacks gayet iyi.

Beybi!
© copyright 2005 - 2026