bugün

ttnet internet

Kısaca illet.

Az önce müşteri hizmetlerini aradım.
Yeni taşındığımız mahallede alt yapı olmadığını bu yüzden dondurmak istediğimi söyledim.

Üstelik bu ay hiç kullanmadığım halde normalde 66 küsür - 67 küsür gelen faturanın 90 küsür geldiğini söyleyip sebebini sordum.

Bana verilen cevap şu:

- 11. ayda fatura ödeme tarihinizi geçirdiğiniz için 24 tl fazladan ödediniz.

Ulan 11. Ayın borcunu 12. Ayda alsana.
1. ayda mı alınır lan 2 ay geçmiş oluyor üstünden.

Milleti keklemek için bahane üstüne bahane.
© copyright 2005 - 2026