bugün

asus

daha geçen gün şu vivobook mudur nedir ondan aldım. hiç memnun değilim. 64 gb hafıza var. neymiş efendim o emmc imiş de alan olarak az olsa da kullanışlıymış da. siktir book. kullanışlı falan değil. şu an bu giriyi de ondan atıyom.
© copyright 2005 - 2026