bugün
- sözlük kızlarının vücutları15
- yılmaz güney12
- velvet10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak8
- kuzenin içine boşalmak13
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları3
- gülüm diyen kız6
- kemal kılıçdaroğlu18
- garip sorular2
- ameliyat olmak6
- otopsiraporlari5
- falıma bakmak isteyen var mı24
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- aylık 382 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- gürsel tekin2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- anın görüntüsü16
- namaz takkesi4
- mr erectothales2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- sırrı süreyya önder4
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- 2026 dünya kupası19
- ekonomi2
- utku gümrükçü6
- futbol12
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- nasılsınız3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- birader yazar olmak4
- winona ryder3
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- başkan4
- ioçk kızmış beyler4
- aldım kabul ettim9
- bu akşam rakı içecek olmam2
3. Sezonunu izlemeye başladığım dizidir.
Escobar'dan nefret ettim. Her geçen bölüm gebermesini istedim. Sonunda geberdi de domuz gibi şişti kaldı çatıda. Bu adamı zerre kadar sevenin, övenin bile aklından zoru vardır net.
Anası da uyuz karının teki, her gördüğümde tiksindim. Escobar ölünce yaptığı gerçek konuşma bile mide bulandırıcıydı. O ailede baba dışında temiz hiç kimse yok!!
Bu dizi iyi. Kendini izletiyor eyvallah da breaking bad ile kıyaslanamaz!! Biraz ayağınız yere bassın lan. Canavar bir katile hayranlık gözlerinizi kör etmiş.
Bu dizideki en taşaklı adam gibi adam carillo idi. iyiliğin tarafında savaşıp sınırları gözünü kırpmadan aşsa da temiz kalabilen tek o oldu ölümüyle.
Dizi daha bitmedi belki daha erken ama bu dizide bana en 'cool' gelen karakter navegante. Belki de ucuz bir fedayidir ama adam çok cool.
Escobar'dan nefret ettim. Her geçen bölüm gebermesini istedim. Sonunda geberdi de domuz gibi şişti kaldı çatıda. Bu adamı zerre kadar sevenin, övenin bile aklından zoru vardır net.
Anası da uyuz karının teki, her gördüğümde tiksindim. Escobar ölünce yaptığı gerçek konuşma bile mide bulandırıcıydı. O ailede baba dışında temiz hiç kimse yok!!
Bu dizi iyi. Kendini izletiyor eyvallah da breaking bad ile kıyaslanamaz!! Biraz ayağınız yere bassın lan. Canavar bir katile hayranlık gözlerinizi kör etmiş.
Bu dizideki en taşaklı adam gibi adam carillo idi. iyiliğin tarafında savaşıp sınırları gözünü kırpmadan aşsa da temiz kalabilen tek o oldu ölümüyle.
Dizi daha bitmedi belki daha erken ama bu dizide bana en 'cool' gelen karakter navegante. Belki de ucuz bir fedayidir ama adam çok cool.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar