bugün

serdarsl06

ulan dün doğum günümdü. bir kişi de kalkıp demedi ki aga doğum günün kutlu olsun. iyi ki doğdun falan... o kadar mesaimiz var. ibneler. şaka şaka. beni tanıyan kalmadığı için normal tabi. yine de insan bi şey yapıyor.

https://www.youtube.com/watch?v=ojSku2U-tc0
© copyright 2005 - 2026