bugün

üniversite okumadan iş hayatına atılmak

4 yıl lisans ve 2 yıl yüksek lisans derken evet en güzel yıllarımı yaşadım. Ama şu an da maddi durum o kadar zorluyor ki beni, işsizim. Üniversite okumasan bir meslek sahibi olup kazandıklarım ile daha güzel şeyler yapabilirdim. 6 yıllık kyk borcu düşüncesi çıkmıyor aklımdan... Üniversite okumak karın doyurmuyor. Üniversite okumadan kesinlikle insan kendini geliştirebilir (özellikle sosyal bilimler alanında).
© copyright 2005 - 2026