ios 11

Gec doluyor ve cabuk bitiyor sarj kesinlikle katiliyorum. Biraz once 11.01 ini yukledim. Umarim ufak tefek duzeltmeler olmustur. Takilmalar gecmistir umarim. Ozellikle klavye donmalari sinirimi bozuyor cunku. Ama tabi en onemlisi sarj.
© copyright 2005 - 2026