ios 11

Herşey iyi güzel de , bildirimleri neden kilit ekranında göstermişler onu anlayamadım?? Bildirimlere bakmak isteyen kişi neden kilit ekranı sayfasına yönlendiriliyor arkadaş??

görsel
© copyright 2005 - 2026