bugün

s 400

keşke kendi savunma sistemizi yapabilseydik fakat bu da olumlu.

ayrıca nato adlı görünürde adı olan ama uzun zaman önce ölmüş bir birliği dert edenleri anlamakta güçlük çekiyorum.
© copyright 2005 - 2026