bugün

pernigotti

dondurma reklamlarını duyup 2 seferdir marketten aldığım ve 2 seferde bayat çıkan marka.
külahı yumuşamış, tadı da hoşuma gitmedi, olmamış otur sıfır.
© copyright 2005 - 2026