hollanda

Suç oranı azaldığı için hapishaneleri kapatıyormuş.
Acep bize kiralamayı düşünürler mi? Bizdekiler tıklım tıkış dolu netekim.

http://www.sozcu.com.tr/2...lerini-kapatiyor-1879426/
© copyright 2005 - 2026