bugün

ekonomik boykot

bir fenerbahçe li olarak 4-5 yıldır aziz yıldırım yönetimine karşı uyguladığım eylem. Fenerium alışverişi yok, maça gitmek yok. digitürk almak yok. Taraftar kart yenilemek yok. Dergi almak yok.
© copyright 2005 - 2026