bugün

ekonomik boykot

Ellerindeki ayfon,samsung aletlerle entry giren yazarların ne kadar gercekçi olduklarını merak ediyorum?

Keşke vazgeçsek biraz tüketimden. Çokta degil gercekten azıcık vazgeçin görelim neler oluyor.
© copyright 2005 - 2026