bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
Geçmişte yaşanmış ve zihnimizde izi kalmış olay.
Otogarın bahçesinde aracımı bekliyordum. Efkârlı bir bakışla yanaştı genç adam. Temkinli tavırları vardı. "Adanalı mısın?" dedi. "Hayır" dedim, benim yerime bir Adanalıyla mı konuşmak isterdi diye düşündüm. "Hatay'a gidiyorum. Sen Adana'ya mı gidiyorsun?" dedim. Başını ağır ağır sallayarak onayladı. Buralı mısın, dedi. "Hataylıyım" dedim. Bir süre sessiz sakin geçti, beni izliyordu. Ben cebimden eldivenlerimi çıkardım, o elini ceplerine soktu, bugün yağan kara herkes gibi o da hazırlıksız yakalanmıştı demek. Montu belli ki pahalıydı, öyle monta para veren adamın illa ki bir eldiveni vardır. Aklımdan bunlar geçiyordu. Yine lüzumsuz hesaplar yapıyordum.
"Hapisten yeni çıktım. 2 yıl da denetimli serbestlik var. Adana'ya da bunun için gidiyorum" dedi. Bu işlerin prosedürünü pek bilmem, sormadım da. "kaç yıl yattın?" dedim. "6 sene." dedi. "Çok yatmışsın" dedim. Bir cesaretle konuştu: "bir hiç uğruna vurduk adamı, boşa geçti 6 sene." insan bazen hata yapıyor, dedim.
Bazen o hatayı bilerek yaparmış insan. Öyle dedi. Anlatacak bir şeyleri vardı belli ki, doğrusu pek de sıkılmıyordum bu adamdan. Ama bende en ufak bir merak göremiyordu, göremezdi de zaten. O da bu temkinli haliyle bir şeyler anlatacağa benzemiyordu. Kısa bir bekleyişin nihayetinde konu değişti, "Adana'da nereye gidilir?" dedi. En başta "Adanalı mısın?" diye sormasının sebebi de ortaya çıktı böylece. "Otogar Seyhan'da." dedim, "sabahı bekle, ben de çok iyi bilmem Adana'yı." Hakikaten benim yerime bir Adanalıyı tercih ederdi. Sorumun cevabını da vermiş oldum. O sırada otobüs otogara girdi, perona yanaştı. Bu ani değişiklikle bizim sohbetimiz de sona erdi. Otobüsü gösterdi, "mola verirse beni kaldırır mısın?" dedi. Koltuk numarasını söyledi, gitti. (17.11.2016)
Otogarın bahçesinde aracımı bekliyordum. Efkârlı bir bakışla yanaştı genç adam. Temkinli tavırları vardı. "Adanalı mısın?" dedi. "Hayır" dedim, benim yerime bir Adanalıyla mı konuşmak isterdi diye düşündüm. "Hatay'a gidiyorum. Sen Adana'ya mı gidiyorsun?" dedim. Başını ağır ağır sallayarak onayladı. Buralı mısın, dedi. "Hataylıyım" dedim. Bir süre sessiz sakin geçti, beni izliyordu. Ben cebimden eldivenlerimi çıkardım, o elini ceplerine soktu, bugün yağan kara herkes gibi o da hazırlıksız yakalanmıştı demek. Montu belli ki pahalıydı, öyle monta para veren adamın illa ki bir eldiveni vardır. Aklımdan bunlar geçiyordu. Yine lüzumsuz hesaplar yapıyordum.
"Hapisten yeni çıktım. 2 yıl da denetimli serbestlik var. Adana'ya da bunun için gidiyorum" dedi. Bu işlerin prosedürünü pek bilmem, sormadım da. "kaç yıl yattın?" dedim. "6 sene." dedi. "Çok yatmışsın" dedim. Bir cesaretle konuştu: "bir hiç uğruna vurduk adamı, boşa geçti 6 sene." insan bazen hata yapıyor, dedim.
Bazen o hatayı bilerek yaparmış insan. Öyle dedi. Anlatacak bir şeyleri vardı belli ki, doğrusu pek de sıkılmıyordum bu adamdan. Ama bende en ufak bir merak göremiyordu, göremezdi de zaten. O da bu temkinli haliyle bir şeyler anlatacağa benzemiyordu. Kısa bir bekleyişin nihayetinde konu değişti, "Adana'da nereye gidilir?" dedi. En başta "Adanalı mısın?" diye sormasının sebebi de ortaya çıktı böylece. "Otogar Seyhan'da." dedim, "sabahı bekle, ben de çok iyi bilmem Adana'yı." Hakikaten benim yerime bir Adanalıyı tercih ederdi. Sorumun cevabını da vermiş oldum. O sırada otobüs otogara girdi, perona yanaştı. Bu ani değişiklikle bizim sohbetimiz de sona erdi. Otobüsü gösterdi, "mola verirse beni kaldırır mısın?" dedi. Koltuk numarasını söyledi, gitti. (17.11.2016)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar