bugün

maglorvardamir

şahsımla ne derdi olduğunu çözemediğim yazar.

gelip gelip sataşıyor, ortada hiçbir şey yokken dizi spoiler'ları veriyor hatta bu spoiler'ları özel mesaj olarak atıyor, engelliyorum yetmiyor, nick altıma küfürlerden oluşan bir entry giriyor, sonrasında yapacak bir şey olmadığı için ben de kendisini çaylak yaptırıyorum.

ancak kendisiyle herhangi bir derdim yoktur.

çaylaklığı bitsin, gelsin 2 laf edelim, aynı şehirdeysek bir bira ısmarlayalım, çözelim problemi her ne ise.
© copyright 2005 - 2026