bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle17
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- park etmek sanatı4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- babalar günü hediyesi2
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- neredesin2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kız ismet2
- paris te son tango4
- sol tarafın inzal olması2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- karaağaç ev fiyatları2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- cuckold erkek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
dün geldim ya sıcağı sıcağına buraya notlarımı düşmek istiyorum.. ilk defa gittiğim için fazla bir beklentim yoktu nedir ne değildir bilmiyordum. iş için gittim normalde 3 gün kalıp dönecektim çabucak ama 12 gün kaldım.
gördük, gezdik, yedik, içmedik, çalıştık..
işin açıkçası çok, çok mu sevdim so so işte. bir şarkı var ya ne tarzım tarzına uygun diye öyle bir şey. her şey o kadar abartı ki belli bir noktadan sonra bayıyor. binalar yüksek, lüks ama eee sonra oluyor insan ama sonrası yok. güzel bakımlı ama başka espirisi olmayan bir kadına benzetebilirisiniz dubai'yiyi.
1. emirates tower'e gittik içinde fransız bir restoran, bar, gece kulübü şık ve üst level bir mekan. manzarası şahane kendinizi asil bir dünyanın prensesi hissetmek için ideal bir yer. sevdim. hayır ben sevdim bu sebeplerden dolayı mekanda çok şık. yemekler iyi ama daha iyi de olabilirdi. şimdi vedat milor'lük yapmak istemiyorum ama olabilirdi. mesele yemek değil zaten orada 1. sırada değil. böyle bir yarım saat sonra mekana alıştıktan sonra görmemişliğimiz gidince aslında o kadar güzel sandığım mekan o kadar güzel gelmemeye başladı gözüme. kadınların tavırları çok ucuz erkeklerinki de aşırı yağlı itici gelmeye başladı. hepsi şık canım çok şık. bir baktım kadın tam bir afet erkek ise allah'ın gücüne gitmesin tabi ama işte anladınız siz onu. kadın adamın ağzının içine düşecek. bir baktım baya baya piyasa yapıyor bunlar. ulan bak gene benim ağzımı bozduracak kesin evde 3-4 karın daha var çoluğun çocuğun var gelmişsin orada karıya kıza para yediriyon. pis iğrenç herif. belki bekar zengin züppe zenginsin para ile güzel kadın satın alıp yanında mı gezdiriyorsun. kadın'da ayrı şahsiyetsiz. kendi seçimleri ok amaaa kanıma dokunuyor benim.
2. güzel haber metrolar otomatik ve ağları çok iyi. ama taksiler de ucuz bol bol gezin diye
3. JBR marinaya mutlaka gidin ama bence bir malta marina değil.
4. dubai mall evet çok büyük evet çok öyle böyle de arkadaş önce kapıdan girmeyi öğrenin.
5. burj khalifa dünyanın en yüksek binası, dubai mall ile yan yana. su gösterisini kaçırmayın derim- görkemli. video çekicem diye kasmayın. sadece izleyin o büyülü anın içine girin.
6. buradaki restoranlar tuzlu olsada köşede the address var oraya oturmayı ihmal etmeyin. ben beğendim.
7. dünyanın en büyük oteline gidin Atlantis. iç bahçeleri güzel. deniz kıyısında yürüyün rüzgarı iliklerinizde hissedin o da saçlarınızı açsın siz gülümseyin..
8. jumeira tarafında yemek yiyin, gezin plaja gidin. buralar tam bir amerika.
9. çöl safarisi yapın. paraya kıyın yahu o kadar da değil.
10. deira şehrin eski kısmında orada kayıkla gezin. biz her gece mehtaba çıkardık heybeli'de hesabı. bence bir espirisi yok boğaz turu gibi bir şey, his o.
11. deira kapalı çarşıya da uğraybilirsiniz ucuz ve üstüne pazarlık yapın iniyorlar. çin'den kalitesiz mallar yağmış.
12. telefon alıcam hayaliyle gidenlere kötü haber dolar fırladı çook da karı kalmadı. dubai'deki iphone'lar da facetime yok aklınızda bulunsun.
13. arkadaş buranın yerlisi çalışmıyor çalışan filipinli, hintli, afrikalı vs vs ama yerli sadece yiyor geziyor ne de olsa kıroyum ama para ben de.
14. alış veriş merkezleri 12 ye kadar açık. içerideki marketler 1'e kadar. hep alışveriş peşindeler.
15. yemek içmek pahalı. extra extra pahalı.
işte dubai öyle bir las vega ruyası değil. elle yeme olayı doğru 1 erkek 3 kadınla dolaşıyor evet o da doğru.tek tük de olsa görülüyor. aman aman beğendiğim yer değil açıkçası. abartı şatafat seviyorsanız tabi gidin ben gitmeyin demiyorum.
gördük, gezdik, yedik, içmedik, çalıştık..
işin açıkçası çok, çok mu sevdim so so işte. bir şarkı var ya ne tarzım tarzına uygun diye öyle bir şey. her şey o kadar abartı ki belli bir noktadan sonra bayıyor. binalar yüksek, lüks ama eee sonra oluyor insan ama sonrası yok. güzel bakımlı ama başka espirisi olmayan bir kadına benzetebilirisiniz dubai'yiyi.
1. emirates tower'e gittik içinde fransız bir restoran, bar, gece kulübü şık ve üst level bir mekan. manzarası şahane kendinizi asil bir dünyanın prensesi hissetmek için ideal bir yer. sevdim. hayır ben sevdim bu sebeplerden dolayı mekanda çok şık. yemekler iyi ama daha iyi de olabilirdi. şimdi vedat milor'lük yapmak istemiyorum ama olabilirdi. mesele yemek değil zaten orada 1. sırada değil. böyle bir yarım saat sonra mekana alıştıktan sonra görmemişliğimiz gidince aslında o kadar güzel sandığım mekan o kadar güzel gelmemeye başladı gözüme. kadınların tavırları çok ucuz erkeklerinki de aşırı yağlı itici gelmeye başladı. hepsi şık canım çok şık. bir baktım kadın tam bir afet erkek ise allah'ın gücüne gitmesin tabi ama işte anladınız siz onu. kadın adamın ağzının içine düşecek. bir baktım baya baya piyasa yapıyor bunlar. ulan bak gene benim ağzımı bozduracak kesin evde 3-4 karın daha var çoluğun çocuğun var gelmişsin orada karıya kıza para yediriyon. pis iğrenç herif. belki bekar zengin züppe zenginsin para ile güzel kadın satın alıp yanında mı gezdiriyorsun. kadın'da ayrı şahsiyetsiz. kendi seçimleri ok amaaa kanıma dokunuyor benim.
2. güzel haber metrolar otomatik ve ağları çok iyi. ama taksiler de ucuz bol bol gezin diye
3. JBR marinaya mutlaka gidin ama bence bir malta marina değil.
4. dubai mall evet çok büyük evet çok öyle böyle de arkadaş önce kapıdan girmeyi öğrenin.
5. burj khalifa dünyanın en yüksek binası, dubai mall ile yan yana. su gösterisini kaçırmayın derim- görkemli. video çekicem diye kasmayın. sadece izleyin o büyülü anın içine girin.
6. buradaki restoranlar tuzlu olsada köşede the address var oraya oturmayı ihmal etmeyin. ben beğendim.
7. dünyanın en büyük oteline gidin Atlantis. iç bahçeleri güzel. deniz kıyısında yürüyün rüzgarı iliklerinizde hissedin o da saçlarınızı açsın siz gülümseyin..
8. jumeira tarafında yemek yiyin, gezin plaja gidin. buralar tam bir amerika.
9. çöl safarisi yapın. paraya kıyın yahu o kadar da değil.
10. deira şehrin eski kısmında orada kayıkla gezin. biz her gece mehtaba çıkardık heybeli'de hesabı. bence bir espirisi yok boğaz turu gibi bir şey, his o.
11. deira kapalı çarşıya da uğraybilirsiniz ucuz ve üstüne pazarlık yapın iniyorlar. çin'den kalitesiz mallar yağmış.
12. telefon alıcam hayaliyle gidenlere kötü haber dolar fırladı çook da karı kalmadı. dubai'deki iphone'lar da facetime yok aklınızda bulunsun.
13. arkadaş buranın yerlisi çalışmıyor çalışan filipinli, hintli, afrikalı vs vs ama yerli sadece yiyor geziyor ne de olsa kıroyum ama para ben de.
14. alış veriş merkezleri 12 ye kadar açık. içerideki marketler 1'e kadar. hep alışveriş peşindeler.
15. yemek içmek pahalı. extra extra pahalı.
işte dubai öyle bir las vega ruyası değil. elle yeme olayı doğru 1 erkek 3 kadınla dolaşıyor evet o da doğru.tek tük de olsa görülüyor. aman aman beğendiğim yer değil açıkçası. abartı şatafat seviyorsanız tabi gidin ben gitmeyin demiyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar