bugün

freedean

ankara'daki son doğum günü (mü?). e o zaman en güzel doğum günü de diyebilir miyiz? evet diyebiliriz. hatta diyelim dur. "en güzel doğum günü" kutlu ola.

selametle..
© copyright 2005 - 2026