bugün

beşiktaş

bu gece grup sonuncusu kiev'e 6-0 yenilmiş. hakem mete kalkavan değildi tabi.

mete kalkavan ve benzerleri pastanın her zaman en küçük lokmasını alan ama her halükarda yemlenen bu camiayı ara ara kolundan tutacak olur. maçlarda dengeler değişir. kaybedip demoralize olacağın maçı, hakemin her nasılsa oluşan lehteki hatalı kararlarıyla, kazanıverirsin. takım morallenir haftaya bir daha kazanırsın. bu böyle gider. arada berabere kalırsın. bir sonraki hafta dişine göre rakip gelir hakem yine maçın tarafını belirler. bir şekilde kolundan tutan olur yani. istanbul takımısındır sonuçta.

sonra çıkıp utanmadan namağlup edebiyatı yaparsın hakem hatalarını hiçe sayarak.
efendisindir ya çünkü, yani kendine yakışanı yaparsın.

gün gelir gün geçer. mete kalkavan yokken götüne göre olur.

geçmiş olsun pek efendiler, çok efendiler.
o kondomları da bir tarafınıza sokarsınız artık. aşağılık herifler.
© copyright 2005 - 2026