bugün

asus

bir daha bu markaya uğramayacağım son çıkardığı ürünler felaket ötesi.
telefon aldım ekran titrememi dersin , donma kasmamı dersin herşey var.
laptoplar derseniz eski asus kalitesi çökmüş , tuşları felaket kötü olmuş.
hele o monitörler son serisini alanlara Tanrı yardım etsin.

eskiye dön asus ,eskiye çıkardığın herşey gün geçtikçe batıyor.
© copyright 2005 - 2026