bugün

lennister

Yazılışı da o şekil alamanlarda. Zaten illa kendi kafalarına göre takılıyorlar deyyuslar.

Bundan sonra Ben de Lannister* şeklinde yazıyorum.
(bkz: yıllar sonra aldatılmış olduğunu anlamak)
© copyright 2005 - 2026