bugün

umman aga

Teşekkür ederim dostum,beni onurlandırdın.gerçekten çok pis gaza geldim.aracım yakıtsız ama yinede gazı alıcam ilerde lazım olur.

Seninde eline,yüreğine sağlık.sözlüğe çok çok çok katkıda bulunmak dileğiyle.bereketli yazmalar kardeşim.
© copyright 2005 - 2026