bugün

yaran facebook yorumları

Metallica konseri ile ilgili grubun altına bir angutun yorumu:(noktasına dokunmadan)

Çok KIRAL kafa sallarım.Ve bunu nothing else isimli şarkıdada yaparım.Ben metalciyim.
© copyright 2005 - 2026