bugün
- yazarların 80 lerde nasıl göründüğü12
- yalnızlık edebiyatı13
- bir kızla dalga geçmek5
- gizli hesap6
- tai lung42
- kin tutmayı beceremeyen insan9
- herkesin tavsiye verdiği insan4
- en sevmediğin insan tipleri7
- 6 eylül 2026 türkiye italya voleybol maçı18
- akrep3
- sözlüğü 2000 ve sonrası doğumluların basması2
- mavi göz7
- ciddi ciddi voleybol maçı izleyen insan olması9
- en sevdiğiniz sözlük yazarı9
- sözlükte psikolojik delilerin olması10
- namazlarınızın yaradan için hiçbir kıymeti yok11
- bu koyden olsam ne olacak ve sarı şeker12
- claudian clouds22
- gece vardiyası yazarlar4
- askerliğin gençler için faydalı olması5
- mudanya da ido deniz otobüsünün iskeleye çarpması2
- ikinci defa askere gitmek5
- bir viski doldurup kızların final maçını izlemek12
- kahverengi gözlü olmak4
- özbek kadınlar14
- sözlüğün en hamarat yazarı8
- islam'ın hak dini olması6
- sözlük whatsapp grupları13
- namazın amacı6
- friedrich hegel la bi cay icek12
- uludağ itiraf10
- eva murati3
- pazar gecesi3
- iğrenme eşiği olmayan erkek9
- yalnız ölmek4
- uludağ sözlük benim için ancak mezarda biter5
- önlenemez mhp yükselişi2
- melissa vargas7
- filenin sultanlarının avrupa şampiyonu olması6
- iyi geceler6
- 9 eylül 2026 sporting lizbon galatasaray maçı17
- 5 eylül 2026 fenerbahçe beşiktaş maçı42
- tupac amaru shakur2
- kadını kurtarmak isterken bıçaklanan'u y4
- çok zeki olmayan çok düşünmeyen güzel kız2
- sarapci koala47
- özbek pilavına kaşık saplamak7
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın11
- kitap kapakları3
- anın görüntüsü25
--spoiler ve teori 4x11--
ne bölümdü ama. aklıma takılan bir şey var ki cevabını bulan bana da söylesin. adadaki zaman farkı 31dk değil miydi ? ada 31dk geriden takip ediyordu normal dünyayı. e noldu şimdi doktorun cesedi 2 gün önce kıyıya vurdu ? ada şimdi de 2 gün ileride gözüküyor bu bölüm itibarıyla. o zaman akıllara gelen şu oluyor ki adanın zamanı sürekli ilerliyor. git gide fark açılıyor.
adayı taşıma muhabbeti de bu olacak bence. bir şekilde başka bir hatch bulunacak ve orda da başka bir zaman makinesi var aynı swan'da olduğu gibi. o makineye 4 8 15 16 23 42sayıları girilecek ve ada zamanı bir anda onlarca kat daha hızlı ilerlemeye başlayacak. nolacak, adaya gelmek isteyenler adayı kaybedip gelemeyecek. ada ileri bir zamana gitmiş olacak bu yüzden de adaya gelmek isteyenler adanın geçmişteki haline gelecekler. geçmişte, geleceği etkileyen bir şey yapamayacağın için, kaderi değiştiremeyeceğin için, adaya zarar veremeyecekler. çünkü ada zaten geleceğe gitmiş olacak ve sağlam olacak. aynı michael'ın ölmemesi gibi. (bkz: silah gene tekledi)
claire'in neden o kulübede babasıyla takıldığı da ap ayrı bir muamma.
edit 1:
tam entry'mi yazdım yattım uyuycam bi anda aklımda şimşekler çaktı ve hemen üşenmeden pc başına kuruldum ve bunu yazıyorum.
jack'in flashfoward'larında ne gördük, adaya dönmek isteyen alkolik ve hiç ayık gezmeyen, hep kafa bi milyon takılan bi jack. peki düşünün şimdi jack'in babası christian shepard nasıl bir adamdı. aynen jack'in gelecekteki hali gibiydi. yani nedir, jack adaya nasıl geri dönmek isteyip beceremeyince o hallere geldiyse babasının da bu hallere gelmesinin nedeni adaya dönmek istemesidir. john locke'a gelip eşya testi yaptılar değil mi ? bu test uzun zamandır seçilmiş çocuğu bulmak için pek çok çocuğa yapıldı bence. bunlardan biri de christian shepard'dı. christian shepard bir şekilde adaya alındı, bir ton olay yaşadı ve adadan kurtuldu. ama geri dönmek istiyordu, ada onu çağırıyordu.
şimdi bomba teorim. sezon 3'ün hangi bölümüydü hatırlamıyorum. Nikki ve Paolo elmas yüzünden kavga ediyolardı. sonra birbirlerinin üstüne karadul saldılar. herkes onları öldü sandı ve gömdü. christian shepard'da kendini karadul ile zehirledi sonuçta doktor ondan iyi kimse bilemez bunu. karadul zehri, doktorların bile algılayamayacağı şekilde yavaşlatıyor kalbi deniliyordu zaten o sezon 3'deki bölümde. ve böylece jack onu ölü sanarak sözde cesedini uçağa bindirdi. ve uçak düştü. zehrin etkisi geçince de christian shepard uyandı. evet artık adada.
bunu düşünmemin tek bir nedeni var o da Nikki ve Paolo'nun olduğu bölüm sezon 3'ün ortasında en ufak bir bilgi içermeyen bomboş bir bölümdü. Demek ki o bölümün tek amacı karadul zehrini gözümüze sokmaktı.
edit 2: yine uyuyamadım iyi mi ...
(bkz: desmond) brada, doktorun öldürüldüğü sahnede merdivenlerde oturmuş bekliyordu, sonra doktor öldürüldü ve kalktı gitti. doktor bir yaşarken, bir de öldükten hemen sonra desmond brada gösterildi. yani büyük ihtimal desmond doktorun öleceğini yaşamıştı. charlie'nin öleceğini gördüğü gibi ...
--spoiler ve teori 4x11--
ne bölümdü ama. aklıma takılan bir şey var ki cevabını bulan bana da söylesin. adadaki zaman farkı 31dk değil miydi ? ada 31dk geriden takip ediyordu normal dünyayı. e noldu şimdi doktorun cesedi 2 gün önce kıyıya vurdu ? ada şimdi de 2 gün ileride gözüküyor bu bölüm itibarıyla. o zaman akıllara gelen şu oluyor ki adanın zamanı sürekli ilerliyor. git gide fark açılıyor.
adayı taşıma muhabbeti de bu olacak bence. bir şekilde başka bir hatch bulunacak ve orda da başka bir zaman makinesi var aynı swan'da olduğu gibi. o makineye 4 8 15 16 23 42sayıları girilecek ve ada zamanı bir anda onlarca kat daha hızlı ilerlemeye başlayacak. nolacak, adaya gelmek isteyenler adayı kaybedip gelemeyecek. ada ileri bir zamana gitmiş olacak bu yüzden de adaya gelmek isteyenler adanın geçmişteki haline gelecekler. geçmişte, geleceği etkileyen bir şey yapamayacağın için, kaderi değiştiremeyeceğin için, adaya zarar veremeyecekler. çünkü ada zaten geleceğe gitmiş olacak ve sağlam olacak. aynı michael'ın ölmemesi gibi. (bkz: silah gene tekledi)
claire'in neden o kulübede babasıyla takıldığı da ap ayrı bir muamma.
edit 1:
tam entry'mi yazdım yattım uyuycam bi anda aklımda şimşekler çaktı ve hemen üşenmeden pc başına kuruldum ve bunu yazıyorum.
jack'in flashfoward'larında ne gördük, adaya dönmek isteyen alkolik ve hiç ayık gezmeyen, hep kafa bi milyon takılan bi jack. peki düşünün şimdi jack'in babası christian shepard nasıl bir adamdı. aynen jack'in gelecekteki hali gibiydi. yani nedir, jack adaya nasıl geri dönmek isteyip beceremeyince o hallere geldiyse babasının da bu hallere gelmesinin nedeni adaya dönmek istemesidir. john locke'a gelip eşya testi yaptılar değil mi ? bu test uzun zamandır seçilmiş çocuğu bulmak için pek çok çocuğa yapıldı bence. bunlardan biri de christian shepard'dı. christian shepard bir şekilde adaya alındı, bir ton olay yaşadı ve adadan kurtuldu. ama geri dönmek istiyordu, ada onu çağırıyordu.
şimdi bomba teorim. sezon 3'ün hangi bölümüydü hatırlamıyorum. Nikki ve Paolo elmas yüzünden kavga ediyolardı. sonra birbirlerinin üstüne karadul saldılar. herkes onları öldü sandı ve gömdü. christian shepard'da kendini karadul ile zehirledi sonuçta doktor ondan iyi kimse bilemez bunu. karadul zehri, doktorların bile algılayamayacağı şekilde yavaşlatıyor kalbi deniliyordu zaten o sezon 3'deki bölümde. ve böylece jack onu ölü sanarak sözde cesedini uçağa bindirdi. ve uçak düştü. zehrin etkisi geçince de christian shepard uyandı. evet artık adada.
bunu düşünmemin tek bir nedeni var o da Nikki ve Paolo'nun olduğu bölüm sezon 3'ün ortasında en ufak bir bilgi içermeyen bomboş bir bölümdü. Demek ki o bölümün tek amacı karadul zehrini gözümüze sokmaktı.
edit 2: yine uyuyamadım iyi mi ...
(bkz: desmond) brada, doktorun öldürüldüğü sahnede merdivenlerde oturmuş bekliyordu, sonra doktor öldürüldü ve kalktı gitti. doktor bir yaşarken, bir de öldükten hemen sonra desmond brada gösterildi. yani büyük ihtimal desmond doktorun öleceğini yaşamıştı. charlie'nin öleceğini gördüğü gibi ...
--spoiler ve teori 4x11--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar