fransa

sırf paris patlamasından dolayı ayıp olmasın diye kupayı alacaklar. eģer turnuva belçika'da olsaydı belćika kazanacaktı. türkiye'de olsaydı turkiye sikimi kazanırdı çünkü her ay bir yer patlıyor dünyada bize verecek kupa kalmazdı xd.
© copyright 2005 - 2026