veren el

mübarek eldir...

“Ey âdemoğlu! ihtiyacından fazla olan malını sadaka olarak vermen senin için iyi; vermemen kötüdür. ihtiyacına yetecek kadarını elinde tutmandan dolayı ayıplanmazsın. iyiliğe, geçimini üstlendiklerinden başla. Veren el, alan elden üstündür (unutma).”

(Müslim, Zekât 97. Tirmizî, Zühd, 32)
© copyright 2005 - 2026