bugün

t reznik

Daph her çaylak olduğumda bana böyle mesajlar atıyor aq.

Sanırım bi kere ona kezban dedim o yüzden.

Neyse, yarın kortta maçım var çaylak olmazsam hatırlatın biraz daha söveceğim size ucuz ibneler sürüsü.*
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026