bugün

asus

zenfone2 telefonu harikadır. apple'dan vazgeçip, asusa geçtim ve çok memnunum.
2bin tl fazla verip aynı özellikte bir apple almak, orta gelirli bir bireyin parasının cebine batmasıdır.
ayrıca yeni zenfone 3 deluxe modelini 4 gözle bekliyorum.
© copyright 2005 - 2026