bugün

bursa

Bundan 16 yıl önce gittiğimde memnun kaldığım şehirdi. Orman ve şehir iç içe nerdeyse. insanları da çok kibardı. Lakin şimdi bilmiyorum.
© copyright 2005 - 2026