bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- true'nun çaylak olması15
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- israil6
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- seri gizli artı oy veren melek7
- galatasaray lobisi11
- anın görüntüsü17
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- hızlı para kazanmanın yolları14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
Çevremde gözlemlediğim çok ilginç bir olayı paylaşayım, vasat erkeklerin seksüel gücü hızla düşerken vasat dişikerinki artmakta.
Testestorono seviyesi de hayli düşük, biyopsişik yok oluşun kıyısında saçmalayan dev bir güruh var. Öyle sefil ki halleri ölseler onların adına bu kadar üzülmem.
Bunları niye seks başlığını yazıyorum? insanın iki temel güdüsünden birinin bu kadar ortaya döküldüğü bir dönemde saydamlaşan insanoğlunun belki de en büyük sorunu nasıl edip de bir noktaya özel hayat balans noktasını koyabileceği.
Hani ademle havva kıssası varya bilinç kazanınca hemen cinsel organlarını kapatıyorlar, bu bilişsel kapasitenin artışının bir parçasıdır. Siz eğer en güzel duygularınızı, hazlarınızı yüzlerce kişiyle paylaşırsanız da ilkelleşme bilişsel çöküş bununla birlikte gelir.
insan ne garip şey, seks ne garip şey, hayat ne garip şey, var mıdır bir amacı güzelliklerin. Yoksa sadece bilinmeyen bir evrenin serseri maymunları mıyız. Gerçek midir bu güzellikler, bu nimetlerin amacı var mıdır yoksa zigot halimizle bu günümüz arasındaki tek fark entropi artışını daha hızlı sağlıyor olmamız mı?
Ne garip şey lan, durmadan üretilen sperm ve yumurtalar birleşince ortaya yeni bir insan üretmek için gereken ilk tohum çıkıyor. Ortaya bir bach, bir newton çıkabiliyor. Ortaya Bach'ı çıkaran seksin zevki ile göbeğe attırmayla sonuçlanan seksin zevki hiç kıyaslanabilir mi? Güzel şeyler üretmek uğrunda harcanması gereken bir silisyum gibi çok değerli şeylerin olduğu sperm sadece beynin belli noktalarında belli molekülleri salgılatmak için vücuttan atılırsa, vajinal orgazm yaşaması gerek dişi seksin en güzel yerinde klitorisini övmeye başlarsa bu alçak zevklere, aslında amacı dışında kullanılan zevklere lanet olsun.
Seks sırasında klitorisiyle oynayan dişiler hep sanki homoseksüel ilişki yaşıyormuş hissi bırakmıştır bende. Klitoris tam bir gelişmemiş penis. Bir erkek dişisi kendisini bu şekilde zevk alarak aşağılarken nasıl zevk hoşuna gidebilir. Hiçç mi aydınlanmaz ruhu, hiç mi yoktur yeni bir sabah, ayışı bari mi yoktur insancıklarımızın o sefil gecelerine?
Mutsuzluk ne yaygın bir hastalık, nasıl da sanki dertlerine deva olacakmış gibi antidepresanlara sarılıyorlar. Fakat bu mutsuzluk aslında ruhunuzun derinliklerinden size gelen naturalist bir mesaj. Ruhunuz size bile isteye acı çektiriyor, beni olmam gereken ideal halden kopardın, ilkelleştirdin diyor. Büyüyemedin, beni aydınlatamadın, yüceltemedin deme şekli bu ruhunuzun.
Ve seks yozlaşmanın, bilişsel, etik, biyopsişik, bilimsel, sanatsal, estetik yozlaşmanın düşmanlığın en radikal şekilde kendisini gösterdiği o nadide alan. Antidepresan alıp güne devam etmenizi sağlayan o şerefsiz düzen hala sekse ulaşamadı. Bilinen evrenin en karmaşık ve en kutsaal şeyini, insanı üretme fiiline, ve insan üreten eşlerin duygusal iletişimini sağlama fiiline hala erişemedi. O yüzden böyle çocuksulaştırıyor, böyle saçmalatıyor zaten. Yönetemediğini tukaka yapmak, şekillere fantazilere bölmek, ulaşamadığına takiyye yapmak suretiyle insan ilkelleştirmesini sürdürmek. Cesurluğu aptallığından gelmekte bu yeni dünyamızın ilkel insanlarının. Oysa ne garip tutkularlar çıkmıştı yola ra, ibrahim, musa, isa, muhammed, bach, newton biruni... Renkleri bilmeyecek kadar karanlıktaki bir dünyaya gökkuşaklarından oluşan yeni kainatlar sunmuşlardı.
Gözlerini açarkenki acı fazla gelmemeli insana, yeniden açmalı gözünü, güneşe göç için şarttır ilk anda yanmayı hissetmek.
Testestorono seviyesi de hayli düşük, biyopsişik yok oluşun kıyısında saçmalayan dev bir güruh var. Öyle sefil ki halleri ölseler onların adına bu kadar üzülmem.
Bunları niye seks başlığını yazıyorum? insanın iki temel güdüsünden birinin bu kadar ortaya döküldüğü bir dönemde saydamlaşan insanoğlunun belki de en büyük sorunu nasıl edip de bir noktaya özel hayat balans noktasını koyabileceği.
Hani ademle havva kıssası varya bilinç kazanınca hemen cinsel organlarını kapatıyorlar, bu bilişsel kapasitenin artışının bir parçasıdır. Siz eğer en güzel duygularınızı, hazlarınızı yüzlerce kişiyle paylaşırsanız da ilkelleşme bilişsel çöküş bununla birlikte gelir.
insan ne garip şey, seks ne garip şey, hayat ne garip şey, var mıdır bir amacı güzelliklerin. Yoksa sadece bilinmeyen bir evrenin serseri maymunları mıyız. Gerçek midir bu güzellikler, bu nimetlerin amacı var mıdır yoksa zigot halimizle bu günümüz arasındaki tek fark entropi artışını daha hızlı sağlıyor olmamız mı?
Ne garip şey lan, durmadan üretilen sperm ve yumurtalar birleşince ortaya yeni bir insan üretmek için gereken ilk tohum çıkıyor. Ortaya bir bach, bir newton çıkabiliyor. Ortaya Bach'ı çıkaran seksin zevki ile göbeğe attırmayla sonuçlanan seksin zevki hiç kıyaslanabilir mi? Güzel şeyler üretmek uğrunda harcanması gereken bir silisyum gibi çok değerli şeylerin olduğu sperm sadece beynin belli noktalarında belli molekülleri salgılatmak için vücuttan atılırsa, vajinal orgazm yaşaması gerek dişi seksin en güzel yerinde klitorisini övmeye başlarsa bu alçak zevklere, aslında amacı dışında kullanılan zevklere lanet olsun.
Seks sırasında klitorisiyle oynayan dişiler hep sanki homoseksüel ilişki yaşıyormuş hissi bırakmıştır bende. Klitoris tam bir gelişmemiş penis. Bir erkek dişisi kendisini bu şekilde zevk alarak aşağılarken nasıl zevk hoşuna gidebilir. Hiçç mi aydınlanmaz ruhu, hiç mi yoktur yeni bir sabah, ayışı bari mi yoktur insancıklarımızın o sefil gecelerine?
Mutsuzluk ne yaygın bir hastalık, nasıl da sanki dertlerine deva olacakmış gibi antidepresanlara sarılıyorlar. Fakat bu mutsuzluk aslında ruhunuzun derinliklerinden size gelen naturalist bir mesaj. Ruhunuz size bile isteye acı çektiriyor, beni olmam gereken ideal halden kopardın, ilkelleştirdin diyor. Büyüyemedin, beni aydınlatamadın, yüceltemedin deme şekli bu ruhunuzun.
Ve seks yozlaşmanın, bilişsel, etik, biyopsişik, bilimsel, sanatsal, estetik yozlaşmanın düşmanlığın en radikal şekilde kendisini gösterdiği o nadide alan. Antidepresan alıp güne devam etmenizi sağlayan o şerefsiz düzen hala sekse ulaşamadı. Bilinen evrenin en karmaşık ve en kutsaal şeyini, insanı üretme fiiline, ve insan üreten eşlerin duygusal iletişimini sağlama fiiline hala erişemedi. O yüzden böyle çocuksulaştırıyor, böyle saçmalatıyor zaten. Yönetemediğini tukaka yapmak, şekillere fantazilere bölmek, ulaşamadığına takiyye yapmak suretiyle insan ilkelleştirmesini sürdürmek. Cesurluğu aptallığından gelmekte bu yeni dünyamızın ilkel insanlarının. Oysa ne garip tutkularlar çıkmıştı yola ra, ibrahim, musa, isa, muhammed, bach, newton biruni... Renkleri bilmeyecek kadar karanlıktaki bir dünyaya gökkuşaklarından oluşan yeni kainatlar sunmuşlardı.
Gözlerini açarkenki acı fazla gelmemeli insana, yeniden açmalı gözünü, güneşe göç için şarttır ilk anda yanmayı hissetmek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar