bilge sendromu

eski nickini hatirlayamadigim yazar. caylaklik cezasi almadan once konusmustum, caylakligimdan sonra nick degistirtirdigini fark ettim. eski mesajlara bakarken "bu kim" dememe sebep olmustur.

edit:ayrıca caylaklık cezamdan once mesaj atılabılıyordu kendısıne, caylaklık bıttıkten sonra mesaj atayım dedım uyarıyla karsılastım.geregini yapmasını arz edıyorum.
© copyright 2005 - 2026