bugün

sıla vs adele

Düet yapsalar ne kadan da güzel olurdu versusu.

Adele ablamıza sevgimiz büyük ama sıla varken kendisine goodbye from the otherside diyoruz, çok üzülmesin o da iyi.
© copyright 2005 - 2026