bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi18
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- öldükten sonra bana ne olacak4
- sözlüğün kırbacı2
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 kilometrelik gökdelen2
- şafak çak4
- içtim şarabı13
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- owner of a lonely heart2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- kadir inanır22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- enjoy im vaccinated3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- rakı sevmemek7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- true'nun çaylak olması16
- venezuella depremi3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- büstiyer2
- mustafa kemal atatürk7
malum ortamlarda az önce indirdiğim filmdir ki, iyisi ile kötüsü ile değerlemeye geçebilirim.
--- spoiler ---
iyi yönleri;
* kesinlikle 1-2-3'den daha iyi bir film olmuş bakmayın siz milletin böyle atıp tuttuğuna. filmin havası kesinlikle bir 4-5-6 gibi tempo felan zaman zaman andırıyor.
* görsel açıdan çok çok iyi zaten ki star wars filmlerinin en iyi özelliği bu
* 4-5-6'da ilk üç filmin havasından uzaklaşılmıştı, burda bildiğin o havayı daha çok hissettim.
* han solo kendinden beklenen bir performans sergiledi.
* film sonunda rey ve ren'in kapışma sahnesi kesinlikle 3. film sonundaki anakin ve obi van kapışmasından daha iyi. orda saf bir abartı vardı.
* uzun zamandır beklendiği için kimsenin tatmin olmaması normal, yani bu filmin hem inanılmaz bir kurgusu olsun, hem sanata göz kırpsın, hem çocuklarda izleye bilsin felan fişman.
kötü yönleri;
* finn'in ren kylo'ya kılıç çekmesi, hayır sen kim köpeksin. güç müç hikaye yani demek istiyor. kesinlikle çok kötü bir şekilde atlanan kısım. gücü olmayan bir kişi kylo'nun karşısında hiç şansı olmamalı idi. bildiğin göze battı
* 2.si kötü karekterler. lord vader tam anlamı ile karizma idi, iyi karekterleden çok çok daha iyi ve karizma idi, palpatine de onun gerçekten hocası gibiydi ki 1-2-3 filmlerindeki kötüler de buna dahil. onları geç yoda gibi bir daşşağı boyundan büyük bir karekter vardı, ben bu filmi izlemeden önce de yoda ve vader'ı biliyordum ama luke'un adını bile duymamıştım. bu anlamda filmde bir karizma eksikliği var, yoda hariç iyi karakterler ilk filmdekiler gibi olsalar da kötüler bildiğin çok zayıf kalıyor. kylo sadece bir özenti gibi duruyor. hele kylo'nun akıl hocası tam bir felaket, iğreti ve boş duruyor.
* son mesele de güç meselesi; rey karekterinin kendi kendine içinde ki gücü keşfetmesi çok saçma, çocukken eğitim alsa bile saçma. anakin bile kaç bölüm eğitimini aldı bu işin, luke'ta öyle ama rey bildiğin annelik içgüdüsü gibi içinden gücün iyi kısmını çekti çıkardı.
--- spoiler ---
neyse velhasıl kelam eksiği gediği olsa da eğlenceli bir filmdir. izlenilesidir
--- spoiler ---
iyi yönleri;
* kesinlikle 1-2-3'den daha iyi bir film olmuş bakmayın siz milletin böyle atıp tuttuğuna. filmin havası kesinlikle bir 4-5-6 gibi tempo felan zaman zaman andırıyor.
* görsel açıdan çok çok iyi zaten ki star wars filmlerinin en iyi özelliği bu
* 4-5-6'da ilk üç filmin havasından uzaklaşılmıştı, burda bildiğin o havayı daha çok hissettim.
* han solo kendinden beklenen bir performans sergiledi.
* film sonunda rey ve ren'in kapışma sahnesi kesinlikle 3. film sonundaki anakin ve obi van kapışmasından daha iyi. orda saf bir abartı vardı.
* uzun zamandır beklendiği için kimsenin tatmin olmaması normal, yani bu filmin hem inanılmaz bir kurgusu olsun, hem sanata göz kırpsın, hem çocuklarda izleye bilsin felan fişman.
kötü yönleri;
* finn'in ren kylo'ya kılıç çekmesi, hayır sen kim köpeksin. güç müç hikaye yani demek istiyor. kesinlikle çok kötü bir şekilde atlanan kısım. gücü olmayan bir kişi kylo'nun karşısında hiç şansı olmamalı idi. bildiğin göze battı
* 2.si kötü karekterler. lord vader tam anlamı ile karizma idi, iyi karekterleden çok çok daha iyi ve karizma idi, palpatine de onun gerçekten hocası gibiydi ki 1-2-3 filmlerindeki kötüler de buna dahil. onları geç yoda gibi bir daşşağı boyundan büyük bir karekter vardı, ben bu filmi izlemeden önce de yoda ve vader'ı biliyordum ama luke'un adını bile duymamıştım. bu anlamda filmde bir karizma eksikliği var, yoda hariç iyi karakterler ilk filmdekiler gibi olsalar da kötüler bildiğin çok zayıf kalıyor. kylo sadece bir özenti gibi duruyor. hele kylo'nun akıl hocası tam bir felaket, iğreti ve boş duruyor.
* son mesele de güç meselesi; rey karekterinin kendi kendine içinde ki gücü keşfetmesi çok saçma, çocukken eğitim alsa bile saçma. anakin bile kaç bölüm eğitimini aldı bu işin, luke'ta öyle ama rey bildiğin annelik içgüdüsü gibi içinden gücün iyi kısmını çekti çıkardı.
--- spoiler ---
neyse velhasıl kelam eksiği gediği olsa da eğlenceli bir filmdir. izlenilesidir
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar