bugün

kukla

an itibarıyla idda bayinden gelen yazardır. galatasaray-fener maçı için cimbom sikere bastım. 1 oynadım yani.

fenerlilerin götünü görcem akşam. bu boktan kadroyla bile acımadan kitleyeceğiz. içimde bi his var. taa derinlerde. evet efendim.
© copyright 2005 - 2026