bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi18
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- öldükten sonra bana ne olacak4
- sözlüğün kırbacı2
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 kilometrelik gökdelen2
- şafak çak4
- içtim şarabı13
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- owner of a lonely heart2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- kadir inanır22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- enjoy im vaccinated3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- rakı sevmemek7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- true'nun çaylak olması16
- venezuella depremi3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- büstiyer2
- mustafa kemal atatürk7
bahar şenliklerine para harcamaması gereken okuldur; çünkü, bahar şenliklerinde bildiğin öğrenciden çok trabzon şehri halkının istilasına uğruyor.
ben okurken orada trabzon'un işsiz güçsüz apaçileri ceplerinde bıçaklarla gelip milleti taciz ederdi, erkek arkadaşlarının yanında kızlara sarkardı -kıskançlıktan-. millete sataşırlardı ve bunu eğlenmek için yaparlardı.
hatta ben okulda iken ilk yıllar okulda alkol bile satılırdı, sonra yasaklandı. öğrenciler içip içip olay çıkartıyor diye ki buda yalandı. bir ortamda nasıl takılması gerektiğini bilmeyen, görgüsüz, cahil trabzonlu apaçiler içip içip millete sataşıyordu. yani eğlenmeyi bilmedikleri gibi içmeyi de bilmiyorlar.
salak bunlar yemin ederim, o şehirde çok büyük geçim kaynağı öğrencidir ama kendi ezikliklerini bastırmak için savunmasız öğrencilere takılıyorlar. kız öğrencileri hayvan gibi taciz edip kendi aile eşrafı için en ufak bir bakışta bile yaralama yapabilecek zihniyete sahip insanlarla doludur. zaten çömlekçi gibi bir yerinde başka açıklaması olamaz gibi.
neyse apaçi tayfası eksik olsaydı cidden iyi bir kampüs ve güzel insanlarla dolu okulum olarak övünebileceğim üniversite.
ben okurken orada trabzon'un işsiz güçsüz apaçileri ceplerinde bıçaklarla gelip milleti taciz ederdi, erkek arkadaşlarının yanında kızlara sarkardı -kıskançlıktan-. millete sataşırlardı ve bunu eğlenmek için yaparlardı.
hatta ben okulda iken ilk yıllar okulda alkol bile satılırdı, sonra yasaklandı. öğrenciler içip içip olay çıkartıyor diye ki buda yalandı. bir ortamda nasıl takılması gerektiğini bilmeyen, görgüsüz, cahil trabzonlu apaçiler içip içip millete sataşıyordu. yani eğlenmeyi bilmedikleri gibi içmeyi de bilmiyorlar.
salak bunlar yemin ederim, o şehirde çok büyük geçim kaynağı öğrencidir ama kendi ezikliklerini bastırmak için savunmasız öğrencilere takılıyorlar. kız öğrencileri hayvan gibi taciz edip kendi aile eşrafı için en ufak bir bakışta bile yaralama yapabilecek zihniyete sahip insanlarla doludur. zaten çömlekçi gibi bir yerinde başka açıklaması olamaz gibi.
neyse apaçi tayfası eksik olsaydı cidden iyi bir kampüs ve güzel insanlarla dolu okulum olarak övünebileceğim üniversite.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar