bugün

the matrix

90 ve 2000 in başındaki filmler gibisi tutturamadılar mı bana mı öyle geliyor. Var mı Matrix gibi bir tane daha

ilk izlediğimde 8 yaşındaydım o zaman dövüş sahnelerinden etkilenmiştim şimdi ise felsefe + dövüş kısımlarına.
Abartmıyorum 40'dan fazla kez izledim baştan sona.
© copyright 2005 - 2026