bugün

wasabi

dün ilk defa denediğim, "ben acıya dayanıklıyım abiciğim, wasabi ne kadar acı olabilir ki" diye ahkam keserken, beni yere seren şeydir. Recep ivedik restoranı yıkmakta haklıymış.
© copyright 2005 - 2026