bugün

rte nin seçimde atatürk ü bile yenecek olması

bugüne getiren Adam'a saygı duymak yerine, sömürgecilere beslenen sevgi oldugu icin evet olmazdı. yazık, cok yazık.
© copyright 2005 - 2026