bugün

sur da içtiği çayın parasını bırakan türk askeri

eğer bunu kendileri yaydıysa
(bkz: no logo)

yok eğer kendiliğinden (başkaları tafından)yayıldıysa
bravo diyorum.
© copyright 2005 - 2026