keremgo

Çok tuhaf bir yazar.
Eskiden yazdıkları ile şimdi yazdıkları çelişkili.
Ama severim yinede.
Kısmetse domates çorbası içirmeyi düşünüyorum.
Ben ısmarlarım dostum korkma.
Hemde Selahattin abinin çorbası.
Hadi iyisin yine heheh.
© copyright 2005 - 2026