bugün

ankara

lan şehirde kime sorsan aşk tanrıçası. şöyle sevdim , sevdiğimi şöyle bıraktım , söyle sıcak şehirdi bilmem neydi.
sanırsın bütün millet işi gücü bırakmış bir kıyıda akşama kadar öpüşüyor amk.
lan nesi güzel sabah akşam sis var ,hava desen sabah arabanın üstünde iki parmak buzla uyanıyorsun.
bu hafta ne değişiklik yapalım dediğinde cepa yerine kentpark'a gidiyorsun en fazla,zaten ikisi de yanyana.
kafayı nereye çevirsen bir tepeye denk geliyorsun .
tek güzel yanı trafik yok rahat ama o Yozgat'ta da yok zaten.
Ankara'ya Çankırı'dan , Muş'tan filan gelirsen Paris'i de görürsün şanzelize'yi de.
araban yoksa bir saatten sonra evine gidecek otobüs bulamadığın şehirdir Ankara.
© copyright 2005 - 2026