bugün

özgecan boş dolmuşa niye bindi

Barbarlıktan başka bir şey değil, onu geçtim türkiye de 13 yıl sonra ilk kez adalet işledi keşke böyle işler hale gelmeseydi..
© copyright 2005 - 2026