bugün

efes 55 cl

Yanlış hatırlamıyorsam geçen sene de 55 cl’lik şişeler yapmışlardı. O zaman da çok sevmiştim ama her zaman bulamıyordum. Sanırım o zaman sadece bir süre için ürettiler. Ama bu kez devamlılığı da olsun lütfen. Duy bizi Efes!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026