bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kemalistler6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- alan greenspan3
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- aşure2
- pozantı2
- her gün poğaça simit yemek2
- türk kızı egosu6
- zippo2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- panter emel2
- erkekler neden az yaşar10
- am okşama4
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- evde kaş bıyık alımı3
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- dünya11
- güzel huylu kezo4
- vajinizm3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- mutluluğun fark edilmemesi8
hangi ülkede hukuk tam olarak sağlanabiliyor ? bakın italyan kökenli ceza kanunları , isviçre kökenli medeni kanunları kullanıyoruz , ceza hukukunda alman ekolünün de etkili olduğunu söyleyebilirim ayrıca
ülkesinin her ferdi futbol ile yatıp kalkan almanya gibi bir ülkede , karl heinz rummenige gibi bir adam (f.c. bayern münchen icra kurulu başkanı ve almanya'nın efsanevi milli forvetlerinden biri) pasaport sırası bekleyebiliyor , hatta polis kendisini bir süre alıkoyabiliyor , aynısını fatih terim'e yapabilme olasılığınız kaç ? %0.0001 i geçmez , hatta polisler bir hatıra fotoğrafı çektirirler ve olay kapanır
hukuk sisteminden kastınız hukuku uygulamakla görevli fertler ise evet o konuda sıkıntı olduğu aşikar , 10 yıl içinde bu ülkenin genelkurmay başkanı ve paşaları içeri atılıp teröristlik ile itham ediliyorsa ve sonraki süreçte deliller yalandı denip dışarı salınıyorsa ve sırf tamamen politik bir nedenden dolayı bunlar gerçekleşiyorsa sıkıntılı olduğumuz bir gerçek , hukuk uygulanamıyor bizim ülkemizde , bu asliye ceza mahkemesinden tutun yargıtay ceza genel kuruluna kadar böyle , bunu yalanlamıyorum
lakin ben diyorum ki kanunların sistematiğinde bir sıkıntı yok , kanunlar cidden uyulduğunda ve uyulması sağlandığında oldukça yeterli ve caydırıcı , benzeri kanunu almanya uyguluyor bak gördüğün gibi ağa babasını bile ensesinden tutup alırlar içeri
sorun hukuk falan değil kardeşim , sorun adamını kayırmak , geçen gün ekşi'de bir başlık vardı 'türkiyelilerin en sahtekar millet çıkması' şeklinde , güvenilirlik testinde sonuncu çıkmışız yani , altına da 'adamını bulsak birinciyiz aslında' şeklinde bir yorum atmışlardı ve debe olmuştu , biz buyuz işte bunu kabullenmemiz gerekiyor , a parti b parti c parti x görüş y görüş hiç fark etmez , kim başa gelirse , kim gücü alırsa adamını kayırıyor , bu en ufak yerden en büyük yere kadar geçerli , bu bugünün sorunu da değil 300 yıldır süregelen bir sorun , osmanlı'yı bitiren de buydu bizi bitirecek olan da , liyakat sisteminden uzaklaşıp kendi adamına mevki verirsen hiçbir işin düzgün olmayacağı gibi hukukun da düzgün olmaz.
ama yine dediğim gibi , kabahati uygulayanlara bulun kanunlara değil , cidden oldukça iyi kanunlara sahibiz kıymetini bilin.
edit : bu kadar da batı hayranlığı fazla be kardeşim , sanki orada yaşanmıyor hiç böyle şeyler amk , suç orada da var ki adam ona uygun ceza kanunu çıkarmış , orada da suç işleniyor yani , bizim burası bok çukuru da oralar gül bahçesi değil merak etme.
ülkesinin her ferdi futbol ile yatıp kalkan almanya gibi bir ülkede , karl heinz rummenige gibi bir adam (f.c. bayern münchen icra kurulu başkanı ve almanya'nın efsanevi milli forvetlerinden biri) pasaport sırası bekleyebiliyor , hatta polis kendisini bir süre alıkoyabiliyor , aynısını fatih terim'e yapabilme olasılığınız kaç ? %0.0001 i geçmez , hatta polisler bir hatıra fotoğrafı çektirirler ve olay kapanır
hukuk sisteminden kastınız hukuku uygulamakla görevli fertler ise evet o konuda sıkıntı olduğu aşikar , 10 yıl içinde bu ülkenin genelkurmay başkanı ve paşaları içeri atılıp teröristlik ile itham ediliyorsa ve sonraki süreçte deliller yalandı denip dışarı salınıyorsa ve sırf tamamen politik bir nedenden dolayı bunlar gerçekleşiyorsa sıkıntılı olduğumuz bir gerçek , hukuk uygulanamıyor bizim ülkemizde , bu asliye ceza mahkemesinden tutun yargıtay ceza genel kuruluna kadar böyle , bunu yalanlamıyorum
lakin ben diyorum ki kanunların sistematiğinde bir sıkıntı yok , kanunlar cidden uyulduğunda ve uyulması sağlandığında oldukça yeterli ve caydırıcı , benzeri kanunu almanya uyguluyor bak gördüğün gibi ağa babasını bile ensesinden tutup alırlar içeri
sorun hukuk falan değil kardeşim , sorun adamını kayırmak , geçen gün ekşi'de bir başlık vardı 'türkiyelilerin en sahtekar millet çıkması' şeklinde , güvenilirlik testinde sonuncu çıkmışız yani , altına da 'adamını bulsak birinciyiz aslında' şeklinde bir yorum atmışlardı ve debe olmuştu , biz buyuz işte bunu kabullenmemiz gerekiyor , a parti b parti c parti x görüş y görüş hiç fark etmez , kim başa gelirse , kim gücü alırsa adamını kayırıyor , bu en ufak yerden en büyük yere kadar geçerli , bu bugünün sorunu da değil 300 yıldır süregelen bir sorun , osmanlı'yı bitiren de buydu bizi bitirecek olan da , liyakat sisteminden uzaklaşıp kendi adamına mevki verirsen hiçbir işin düzgün olmayacağı gibi hukukun da düzgün olmaz.
ama yine dediğim gibi , kabahati uygulayanlara bulun kanunlara değil , cidden oldukça iyi kanunlara sahibiz kıymetini bilin.
edit : bu kadar da batı hayranlığı fazla be kardeşim , sanki orada yaşanmıyor hiç böyle şeyler amk , suç orada da var ki adam ona uygun ceza kanunu çıkarmış , orada da suç işleniyor yani , bizim burası bok çukuru da oralar gül bahçesi değil merak etme.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar